expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tinggalkan jejak anda di sini

About Me

My photo
kepong, kuala lumpur, Malaysia
seorang usahawan,isteri serta ibu kepada 4 cahayamata

Monday 16 May 2011

Hari guru di sekolah kebangsaan kepong baru

Asalamualaikum...terima kasih kerana datang ke blog saya ini.berilah komen membina,utk saya memperbaiki lagi blog saya ini.Tinjau-tinjaulah produk yg ada.manalah tau,kalu-kalau berkenan.Saya menjual produk kesihatan utk lelaki dan perempuan serta perfume yg bertaraf antarabangasa dan tempatan.


Saya ke sekolah anak2 saya pada 16.5.2011 di SK KEPONG BARU.
Penat juga melayan karenah anak2 saya pada hari itu...tapi,cikgu lagi penat melayan karenah beratus2 ank2 yg kita hantar utk menimba ilmu,di sini sy ingin ucapkan SELAMAT HARI GURU,jasa mu tetap di kenang.




Pengetua sekolah SK KEPONG BARU 
Anak2 sy dgn kwnye




Ank sy dgn rakan2 sekolahnya



Add caption


Ni sy dgn adiknya yg bungsu...heheheh
sekitar kwsn sekolah


sekitar kwsn sekolah



guru-guru sedang memasak
guru-guru sedng melayan pelanggan


jualan lelong
cabutan bertuah


kwsn sekitar sek



;