expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tinggalkan jejak anda di sini

About Me

My photo
kepong, kuala lumpur, Malaysia
seorang usahawan,isteri serta ibu kepada 4 cahayamata

Friday 3 June 2011

Nur Sutera Pulang Dara





NUR SUTERA CAFE PULANG DARA

RM 28.00 (SM)
RM 32.00 (SS/B)

ORIGINAL FORMULA SUTERA CAFE

Produk berperisa kopi ini ternyata telah terbukti berkesan merawat masalah berkaitan kesihatan dalaman dan luaran wanita.

Jadi, tidak hairanlah, hanya dengan sekali pengambilan, pengguna telah memberikan reaksi yang positif terhadap Nur Sutera Cafe Pulang Dara..

Berikut adalah komen yang telah diterima..

Puan Anisah dari Kota Bharu, Kelantan berkata.."Hubungan intim saya bersama suami semakin hangat semenjak saya minum Nur Sutera Cafe Pulang Dara ni, otot vagina semakin kuat, suami pun menegur perubahan ini..,"
"Berat badan saya turun sebanyak 2kg pada kotak yang kedua pengambilan Nur Sutera Cafe Pulang Dara... tanpa perlu berdiet, badan pun terasa cergas dan ringan. Payudara pun terasa semakin montok," Puan Aini dari Pekan, Pahang .
"Kali pertama minum Nur Sutera Cafe Pulang Dara, saya telah dapat rasakan perbezaan pada tubuh badan saya. Ternya inilah produk yang saya cari selama ini," Puan Nor dari Johor Bharu


KANDUNGAN BERKHASIAT LAGI MENYIHATKAN...

Mengatasi masalah senggugut, melancarkan haid serta mengatasi keputihan
Memulihkan sindrom tekanan sebelum haid
Membuang angin dalam badan
Membuang lemak dan menurunkan berat badan
Menaikkan seri wajah
Memulihkan saluran peranakan wanita
Mengatasi masalah buasir
Mengecut dan mengetatkan rahim
Menyembuhkan luka dalaman selepas bersalin
Membersihkan darah kotor
Melicin, menegang dan mencantikkan kulit
Sebagai astrogen berkesan membaiki tisu faraj
Membantu menegangkan payudara
Menguatkan otot sendi
Menetapkan batu merian
Menambah keintiman suami isteri
Melancarkan peredaran darah
Mengimbangi hormon-hormon dalam badan
Mencegah kanser

CARA PENGAMBILAN..
Minum 1 paket, 2 kali sehari.

KESAN SAMPINGAN..
Tiada

TAHAP UMUR..
Berumur 15 tahun ke atas (dari mula datang haid) sehinggalah MENOPOUSE

KANDUNGAN HERBA
NUR SUTERA CAFE PULANG DARA menggunakan ekstrak herba yang sangat berkesan untuk masalah dalaman seorang wanita. Antaranya ialah...













BERHATI-HATI DENGAN PRODUK SUTERA CAFE TIRUAN YANG BERADA DIPASARAN.
PASTIKAN ANDA MENDAPAT PRODUK YANG TULEN, KELUARAN MUTIARA JINGGA MARKETING DAN PASTIKAN ADA GAMBAR MAHKOTA PADA KOTAK. PIHAK SYARIKAT TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KEPADA PENGGUNA YANG MEMBELI PRODUK TIRUAN.

2CLIMAX INTIMATE GEL FOR WOMEN




2CLIMAX INTIMATE GEL FOR WOMEN
RM 69.00 (SM)
RM 73.00 (SS/B)


2Climax Intimate Gel For Women bertindak secara semulajadi dan selamat untuk membersihkan bahagian faraj wanita daripada bau, jangkitan dan kekenduran otot sekitar vagina.


KESAN YANG TELAH TERBUKTI..!!


Kulit luaran dan dalaman menjadi lebih cerah dan anjal
Vagina menjadi lebih ketat
Menambahkan kenikmatan ketika bersama suami
Meransang keinginan seksual
Mencantikkan bentuk faraj
2Climax Intimate Gel For Women menggunakan bahan semulajadi yang telah digunakan turun tenurun untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah seksual wanita. 
2Climax Intimate Gel For Women di adun daripada ramuan akar kayu, herba rahsia, manjakani dan pelbagai bahan istimewa di dalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun dan juga terbukti secara klinikal. Tiada kesan sampingan.



TERDAPAT PELBAGAI KEGUNAAN..


Gabungan formula 2Climax Intimate Gel For Women telah diuji secara saintifik dan klinikal untuk memberikan kesan-kesan yang berikut:
Menggalakkan peredaran darah ke bahagian genital
Menguatkan dan membina otot seksual wanita
Membantu mengaktifkan pembinaan hormon seksual 
Meningkatkan lagi stamina dan kuasa seks anda
Meningkatka peredaran darah
Memutih dan mencerahkan warna kulit vagina
Meningkatkan kekuatan seksual dengan herba tradisional 
membersihkan persekitaran vagina, mebebaskan bau dan jangkitan kulat 


KANDUNGAN BAHAN


2Climax Intimate Gel For Women menggunakan herba sebagai asas produk untuk mengembalikan kecantikan dalam dan luaran seorang wanita. Antara herba yang digunakan ialah:
Manjakani
Kacip Fatimah
Akar Serapat
Kesemua herba ini berkesan menguatkan otot-otot vagina dan meningkatkankeghairahan seksual wanita secara semulajadi.


FUNGSI BAHAN



MANJAKANI


Manjakani atau nama saintifiknya OAK GALL telah digunakan sejak sekian lama di dalam perubatan tradisional sebagai bahan yang membantu menyembuhkan luka lepas bersalin, merapatkan dan mencuci vagina bagi wanita lepas bersalin. Ianya juga berfungsi untuk wanita berkahwin merapatkan bahagian intim ketika bersama dengan suami.


Manjakani telah digunakan secara meluasdalam ramuan ubat tradisional selama beabad-abad oleh orang Arab, Persia, India Cina dan Melayu. Hal ini diyakini bahawa Manjakani telah digunakan sejak 2725 SM oleh Mesir Kuno.


Menurut penelitian, Manjakani yang terbaik di kenali sebagai Manjakani Mekahatau Allepo Manjakani yang berasal dari Allepo, Suriah. Manjakani adalah dibentuk dari daun yang dikenali sebagai Cynips. Keberkesanan manjakani telah dibuktikan khususnya dalam memperlakukan Vaginal Discharge, sakit tenggorokan dan juga masalah kulit.


Manjakani kaya dengan Tannin, Vitamin A dan C, kalsium, Asam Perancis, Serat, Protein dan Karbohidrat. Selain itu, manjakani juga mengandungi unsur astrigen dan anti mikrob.


Oleh kerana ianya kaya dengan Tannin, maka dewasa ini ianya banyak digunakan di dalam ubat tradisional untuk penyembuhan dan kerosakan otot vagina yang disebabkan proses melahirkan anak. Zat yang terdapat di dalammanjakani juga dapat membantu mengembalikan pertumbuhan tisu vagina, membina kekuatan dan elastik.



KACIP FATIMAH


Kacip Fatimah atau nama saintifiknya LABISIA PONTHINA LOKAL digunakan oleh wanita Melayu sebagai ubat untuk membantu membaiki peranakan / rahim dan untuk menguatkan tubuh badan.
Kacip Fatimah juga digunakan sebagai antiflatulence dengan membantu mengusir dan mencegah pembentukan gas yang menyebabkan sakit kepala, kembung dan lemah tubuh badan. ianya juga anti dysmenorrhoea dimana ianya membantu dalam pembersihan dan menghindarkan sakit ketika haid.


AKAR SERAPAT




Akar Serapat atau nama saintifiknya PARAMARIA LEAVIGATA digunakan oleh wanita Melayu sebagai ubat untuk memelihara kejelitaan luar dan dalaman. Akar Serapat merupakan herba terbaik dan setiap wanita disyorkan mengambilnya.
Herba ini mengandungi minyak Asiri Cautchouc dan Getah Perca yang boleh merapatkan organ rahim khusus apabila wanita itu bersalin atau menghadapi masalah rahim turun.
Ianya sesuai untuk wanita yang mengalami gangguan edaran haid yang tidak teratur.
Akar Serapat sesuai untuk memulihkan perkara yang berikut:
Melancarkan haid
Awet muda
Menghilangkan keputihan dan gatal pada kemaluan
Mencantikan bentuk faraj
Mengecutkan rahim
Sebagai penambah kebahagiaan bersama suami anda
Kelebihan Akar Serapat ialah:
Baik untuk wanita terutamanya yang kerap melahirkan anak, wanita lepas bersalin dan yang mengalami masalah kesihatan pada bahagian faraj.
Mengecutkan rahim dan melancarkan perjalanan darah haid
Menghilangkan keputihan




CARA GUNA


Sapu pada bahagian dalam dan luar vagina anda 2 kali sehari. Untuk kesan ketika bersama suami, sapukan gel 1 jam sebelum bersama suami anda.
Tidak melekit dan tidak perlu bilas.
;